Skjønnhet, Lavkarbo livsstil og helse.: Sola...

fredag 8. mars 2013

Sola...

 
               
 
 
 
    Etter en mørk vinter kjenner jeg nå på kroppen at det er så godt å få litt sol... Gleder meg så utrolig mye til sommeren nå :-) Fra i neste uke blir jeg herbalife distrubitør og det blir så spennende, er super fornøyd med produktene!!!Praksisen i psykiatrien er snart over og våren nærmer seg med stormskritt..Går en god og spennende tid i møte , og nå som våren er rundt hjørnet , kjenner jeg at jeg er klar for å komme meg på trening  og gi litt ekstra ... 
 
Vet det er mange som setter inn høygiret nå mot våren.. Eneste utfordringen her er tiden.. Men det handler vel til syvende og sist om prioriteringer.. Det hjelper godt på med herbalife og et strikt kosthold... Skal lage mye godt som jeg selvfølgelig skal dele.. I morgen skal jeg gå for en lavkrbo desert/kake.. Kom gjerne med ønsker ;)
 
God helg!!
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar