Skjønnhet, Lavkarbo livsstil og helse.

søndag 3. mars 2013


Frisør luxus...

Nå er det snart tre år siden jeg var hos frisøren.. Etter utallige hjemmefarginger ble håret mitt mere rødt enn brunt , så jeg måtte bestille meg time for å få en kaldere brunfarge. Det finnes stort sett ingen kalde brunfarger i butikkene merkelig nok så om man vil ha en kald brunfarge (som jeg liker) må man dra til frisøren eller eventuelt bestille på nett.  Er glad jeg tok turen innom frisøren i alle fall, ble kjempe fornøyd og det var virkelig luxus.. Blir ikke like lenge til neste gang.


             
                 Koste meg med en cappuccino og en herbalife bar mens jeg ventet.
                                                     
                                                   Perfekt lite mellommåltid.



Ble super fornøyd med resultatet selv om den ikke ble så kald som jeg hadde forestillet meg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar