Skjønnhet, Lavkarbo livsstil og helse.

onsdag 27. februar 2013

Inspirasjon... Til fest kan man dra det litt lengere  syntes jeg!!!


Sexy med klasse.. Denne kjolen syntes jeg er helt nydelig.. Ville du gått i den??






Skal du sminke deg til fest er det lovt å leke seg med  Make - upen og dra det ganske mye lengere enn du gjør til vanlig... Til denne kjolen hadde en slik Make-up vært hot!!! Man kan bruke andre fargekombinasjoner for å tilpasse Make-up etter hva du skal på deg eller etter hvordan fargetoner som fremhever dine øyner..






Denne nydelige gullkjolen kunne også helt klart  fått en plass i skapet mitt..






Hvordan sko ville du hatt i ditt skap?? Fine alle sammen syntest jeg, men mulig jeg ville plukket ut de nederst til venstre eller de øverst til høyre... 











2 kommentarer:

  1. Fine alle sammen, ville valgt de rosa med sløyfe på :) fin blogg !

    SvarSlett
  2. Ja, de er kjempe fine de også.. Tusen takk :)

    SvarSlett