Skjønnhet, Lavkarbo livsstil og helse.

tirsdag 21. mai 2013

Hei og hopp!!


Lenge siden jeg har oppdatert bloggen, har fått kjeft for det så skal bli flinkere frem over;)  Alt er sykt hektisk for tiden med eksamens lesing og innleveringer som står i kø, men bare tre uker til sommerferie. Åhhhh det skal bli så deilig!! Til helgen reiser jeg til Oslo for å spille inn en ny låt, å det gleder meg til. lenge siden jeg har fått vært i studio nå. Om alt går etter planen starter musikkvideo innspilling i oktober. Jeg jobber aktivt med å etablere meg som herbalife distrubitør og kan ikke vente til å starte med helsetreff, med andre ord, MASSE spennende i vente og livet føles egentlig rimelig greit nå selv om det er mye stress og lite søvn ;) Håper dere også har det fint og nyter det faktum at sommeren er her !!!!!!! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar